top of page

איך מוצאים חברת תעופה תקינה לטוס עם חיות?


כאשר אדם מתכנן טיסה לחו"ל או לישראל עם כלב או חתול ישנם מספר דגשים שיש לבצע לפני הזמנת כרטיס הטיסה כדי לוודא הטסה תקינה של בעלי חיים. מרבית התקלות קורות בגלל חוסר מידע רלוונטי מחברת התעופה או סוכנות הנסיעות או אי יכולת מסירת בעלי חיים בין חברות תעופה שונות בטיסות עם מעברים למרות שבהזמנת הכרטיס מרבית חברות התעופה יכולות להנפיק לך כרטיס טיסה משולב עם עם חברת תעופה שונה.


דוגמא לתקלה נפוצה:


טיסה מישראל למיאמי ארה"ב עם כלב.

משום שאין טיסה ישירה רוב האנשים רוכשים טיסה מישראל ניו יורק, ומשם לוקחים טיסת פנים עם יוניטד או אמריקן איירליינס ליעד שלהם, וזה משום שחברות התעופה עובדת ביחד לתיאום מסלולי טיסה לאנשים.


מה הבעיה בטיסה עם חיות?

כאשר חברת תעופה נוחתת בניו יורק, המזוודות שלכם יעברו לטיסת ההמשך, אך משום שאין צוות טיפול בבעלי חיים בשדה התעופה במדינת הביניים מטעם חברת התעופה, נוצר מצב שדיילת הקרקע מגיע לנוסע ומעדכנת אותו שבעל החיים לא יוכל להמשיך בטיסת המשך, ויש לבצע שילוח בעל החיים דרך מסוע מטענים עם תיאום של חברת קרקע חיצונית במדינת הביניים לביצוע הפעולה.


בשלב הזה בעל החיים יצטרך להישאר בניו יורק כדי לבצע הליך הטסת קרגו שיעלה בין 800$- 1200$ רק לטיסת הקונקשיין הקצרה, לא כולל שחרור ממכס שיתבצע על ידי הבעלים בעלות של 250$, והבעיה שאנשים מגלים זאת רק כאשר הם נוחתים בעצירת הביניים, ברגע האחרון, ומעבר להוצאות הגבוהות במפתיע, בעל החיים הוא זה סובל, משום שעליו להמתין בין 24-48 שעות בנוסף לזמן הטיסות, רק כדי להמשיך למדינת היעד הסופית.

בעיה בריאותית נפוצה היא חוסר תיאום בין המטוס עצמו לשילוב עם אזור מבודד לבעלי חיים בבטן המטוס.

הבעיה נוצרת כאשר מזמינים כרטיס טיסה מול חברת תעופה שעל פי האתר\נציג מכירות ניתן לטוס עם בעלי חיים ופועל לחברת התעופה יש מספר מאוד מצומצם של מטוסים שאכן יש אזור מבודד, ובעל חיים שאינו טס באזור מבודד חשוף לטמפרטורות ולחצים ללא יכולת הגנה של חמצן או רעש, ולרוב בעלי חיים שטסים בטיסות מסוג זה מסיימים במצב נפשי מאוד גרוע ולרוב מפתחים מחלות כרוניות בעקבות וירוסים באזור המטענים.


כד לוודא מסלול טיסה תקין להטסת בעלי חיים לרוב זה ידרוש מספר רב של טלפונים לכל הגורמים האחראים על הטיסה עצמה מטעם חברת התעופה\חברת הקרגו.


להלן מספר טיפים לבחירת מסלול טיסה ומטוס תקין להטסת כלבים וחתולים:

  • למצוא מסלול טיסה שיבוצע על ידי אותו חברת התעופה לכל אורך הדרך.

  • לוודא שהמטוס גדול מספיק כדי להכיל בעלי חיים באזור המטען.

  • לוודא שבמטוס יש אזור מבודד לבעלי חיים בעל וסת טמפרטורה וחמצן.

  • לוודא דרישות חברת התעופה להטסה, סוג ומידות כלוב תקינים לגודל של בעל החיים.

  • לטסים עם בעל חיים בקבינת הנוסעים יש לוודא גודל של בעל החיים במקביל לכלוב ההטסה הרך כדי לאפשר נוחות מקסימלית לבעל החיים בטיסה.




665 צפיות

Comments


כפתור וואטאפ לשליחת הודעה צור קשר איתנו דרך הכפתור
bottom of page