top of page

הטסת חתולים לחו"ל

יש לך חתול אהוב אותו נאלצת להשאיר מאחור? מעוניין להטיס באופן בטוח ונוח את החתול שלך אליך? נוכל לעזור ולסייע בכל שתצטרך.


כארגון אוהב חיות, אנו מתמחים בהטסת חתולים לחו"ל בדרך הנעימה והבטוחה ביותר עבור החתול שלך (ועבורך). אל תהסס ואל תחשוש! פנה אלינו היום לכל שאלה ובקשה ואנו נסייע לך להגיע לאיחוד מהיר שלך עם החתול האהוב.


זכויות בעלי החיים תמיד בראש

טובת החתולים תמיד לנגד עינינו. הטסת חתולים לחו"ל יכולה להיות דבר מאוד לא נעים לחתול ועל כן יש להיצמד להליכים הקבועים בחוק ולבצע אותם על מנת שהחתול שלך יוכל להגיע ליעד הסופי מבלי עיקובים ובעיות.

באם תרצה נוכל לעזור לך ואף לבצע עבורך חלק מהפרוצדורות הנדרשות. אם אינך גר בארץ ורוצה שהחתול שלך יגיע אליך נוכל לצוות לו מלווה מוטס מטעמנו, דבר שיקל על הדאגה שלך ועל התנאים של החתול.


טיסה עם חתול – כל מה שצריך לדעת

ישנן חברות תעופה מסוימות והומניות שמאפשרות להעלות חתולים בכלובים קטנים למחלקת תיירים ולטוס בטיסה רגילה.

בדרך כלל הדרישה לעלות עם חתול למטוס תהיה שמשקלו לא יעלה על 8 קילו וכמובן כי החתול יהיה מצויד בכל האישורים והתעודות הנדרשות ויקבל את כל החיסונים הקבועים בחוק.


תתפלאו לשמוע שעדיין לא כל חברות התעופה מאפשרות הטסת חתולים בבטן המטוס ולכן יש לבדוק את הנושא טוב לפני שמתחילים את התהליך כולו.

נוכל לסייע לך בכל התהליך ולתמוך במה שתצטרך. חשוב להיאזר בסבלנות מכיוון שלעיתים התהליך של הטסת בעל חיים לחו"ל יכול להיות מעט איטי.


לאן בעולם ניתן להטיס חתולים?

בעיקרון ניתן לבצע הטסת חתולים לכל יעד בעולם, אבל מה שחשוב מאוד לדעת שלכל מדינה יש חוקים ודרישות שונות אליהם צריך להתכונן ולהיערך עוד בטרם החתול יצא מהארץ.

תוכלו להתייעץ איתנו על מנת שלא יקרה מקרה בו החתול שלכם טס את כל הדרך ולא נותנים לו להיכנס ליעד המבוקש עקב בעיות ביורוקרטיות או חוסר בחיסון מסוים, שבלעדיו לא ניתן להכניס את החתול לאותה מדינה.

מומלץ כי תקראו את המידע הרלוונטי שיש באתר וכמובן כי אנו כאן לכל שאלה נוספת.


הטסת חתולים נפוצה משחשבת!

נהוג לחשוב שהטסת בעלי חיים היא מוגבלת לכלבים בלבד. אך לא כך הוא הדבר, ובשנים האחרונות אנו רואים מגמה הולכת וגדלה של אנשים המתעניינים בהטסת חתולים לחו"ל למגוון יעדים.


אנו בארגון Pets Travel Israel רואים בשינוי זה שינוי מבורך ומעודדים כל אדם שאוהב את החתול שלו ורוצה אותו שוב לצידו, שיטיס אותו אליו לאיחוד מרגש באחד מהמסלולים שאנו מציעים. המסלולים הקיימים הם שירות מלווה מוטס, שירות V.I.P ושירות חבילת הטסה. תוכל לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורך וליצור איתנו קשר בהקדם על מנת שנוכל להתחיל את ההליך וכך אתה והחתול שלך תיפגשו סוף סוף.


1,987 צפיות
WHATAPP%20ICON_edited.png
bottom of page