top of page

טיסות עם בעלי חיים מישראל לארה"ב וחזור

כאשר יש רצון להטיס כלבים או חתולים מישראל לארצות הברית, יש להתחיל את ההליך החיסונים לפחות 2 חודשים לפני התאריך נחיתה ביעד.



דרישות הכניסה לבעלי חיים משתנות בהתאם לסוג, מחוז הנחיתה בארה"ב, דרישות חברות תעופה ושינוי מזג האוויר. והקושי הגדול בהכנסת בעלי חיים לארה"ב הוא מציאת מסלול טיסה תקין, בין עם זה טיסה ישירה או טיסה עם קונקשיין עם אזור מבודד בבטן המטוס לבעלי חיים.


האם להטיס בעל חיים בקבינת הנוסעים או בבטן המטוס?


משום שטיסה מישראל לארה"ב היא מרובת שעות, עדיף, לאחר מציאת מסלול טיסה תקין, להטיס את בעלי החיים בבטן המטוס במטוסים מסוימים, באזור מבודד ללא רעשים, ויסות טמפרטורה ורמת חמצן גבוהה, ומדמה כדור הרגעה, וכלוב ההטסה גדול יותר, ומאפשר מקום לכלי שתיה ואוכל, ואפשרות לעשות צרכים במידת הצורך.


וכאשר בעל החיים נמצא עם הבעלים בקבינת הנוסעים, הוא מודע לכל הרעשים סביבו, ומשום שאין לו אפשרות לזוז יותר מידי בכלוב ההטסה הרך, רמת הלחץ וחוסר השקט עולה משמעותית, אין לו אפשרות לעשות צרכים, ומבחינת נוחות, עליו להידחף מתחת למושב או בין הרגליים.


בעיות במסלולי טיסה מישראל לארה"ב:


  • לרוב המטוסים הפעילים אין אזור מבודד לבעלי חיים, גם אם רשום באתרי החברות שהם מטיסים חיות, בפועל ישנם מספר מצומצם של מטוסים ומסלולי טיסה תקינים להטסת בעלי חיים.

  • במידה ויש קונקשיין, לרוב, חברות התעופה השונות לא מספקות צוות קרקע לטיפול ומעבר בעלי החיים לטיסת ההמשך, מה שמוביל לעיכוב של בעל החיים במדינת הביניים ועלויות גבוהות מהרגיל, למשלוח בעל החיים ליעד.

  • רוב חברות התעופה בארה"ב לא מקבלות בעלי חיים במסלולי הטיסה.

  • עדכון מאז תחילת המלחמה 2023 - רוב מסלולי הטיסה לארה"ב עם טיסת קוקנשיין לא רלוונטיות יותר לחיות, אלה רק טיסות ישירות עם אלעל בלבד, ונחיתה ונסיעה יבשתית ליעד הסופי.

כדי לא לקחת סיכונים מיותרים בבריאות בעלי החיים שלכם, ולחסוך לכם תקלות ברגע האחרון ועלויות גבוהות מהרגיל ללא התראה, יצרנו את שירות חבילת ההטסה מישראל לארה"ב.


שירות חבילת הטסה כולל את המידע הבא:


חיסונים

מידע מקיף על החיסונים הדרושים לצאת ממדינת המוצא, חיסונים מומלצים להגנת בעלי החיים בזמן הטיסה וחיסונים להיכנס למדינת היעד, בהתאם לסוג, זן, גיל, משקל בעל החיים, ויעדי כניסה ויציאה ותאריך טיסה.

אישורים

הדרכה על איזה אישורים יש להנפיק, מתי ומול מי מבצעים זאת, תעודת בריאות להכנסת בעל חיים למדינת היעד, אישורים מיוחדים אשר נדרשים ומשתנים בהתאם לעיר ומדינת היעד.

כלוב הטסה

התאמת כלוב טיסה על פי מידות נפח בעל החיים ובהתאם למיקומו במטוס, המלצות על מקומות לרכישת כלוב ההטסה, הדרכה על כל הציוד הנלווה ואבזור כלוב ההטסה, תוויות ותגיות הטסה, מדריך אילוף הרגלת בעל החיים לכלוב ההטסה.

טיסות

מציאת מסלול תעופה תקין בהתאם לתאריך הטיסה המבוקש, ובמקביל לדרישות הכניסה לבעל החיים, הכולל בדיקה במסלול הטיסה ובמטוס עצמו שאכן קיים אזור מבודד לבעל החיים בבטן המטוס, המווסת על ידי מזגן ובקרה, ובעל תקן ידידותי להטסת בעלי חיים, ובטיסות קונקשיין לוודא שאכן יש צוות קרקע המטפל בבעלי החיים במדינת הביניים.

לוח זמנים - Checklist

מסמך צ'ק-ליסט המתמצת את כל הפעולות שיש לבצע בחבילת ההטסה, למעקב הזמנים והפעולות שיש לבצע בהליך ההטסה בצורה תקינה.

מסמכים נלווים

תוויות ותגיות הטסה לכלוב ההטסה, תעודת בריאות למדינת היעד, טפסים לווטרינר האישי.

עלות השירות הוא 120$ לא כולל מע"מ, וכולל את כל המידע הדרוש והרלוונטי עבורכם להטסה, וליווי שלנו לכל אורך הדרך.

לרכישת השירות מישראל לארה"ב לחצו כאן - לרכישת השירות מארה"ב לישראל לחצו כאן

3,243 צפיות
WHATAPP%20ICON_edited.png
bottom of page