top of page

אוכל לבעלי חיים לפני טיסה לחו"ל

זה אולי נשמע לכם כמו משהו מסובך, אך מידיי שנה טסים בעולם כולו יותר מ-20 מיליון בעלי חיים מכל הסוגים. בעולם כולו התחילו להבין את הפוטנציאל הטמון בהטסת כלבים ליעדים שונים ברחבי העולם, והתחילו להציע מתחמים ספציפיים לבעלי חיים, ובעיקר לכלבים.


בישראל העניין הזה עוד נמצא בהקמה, אך לא מן הנמנע כי בקרוב מאוד יהיה אזור ספציפי בשדה התעופה שבו תוכלו להיות ביחד עם בעלי החיים שלכם. לפני טיסה חשוב מאוד להקפיד על מספר אלמנטים על מנת שהיא תעבור בשלום, במאמר הבא נסביר לכם בדיוק כיצד תוכלו לעשות זאת.


הכנת הכלב לקראת הטיסה

הטסת בעל חיים היא איננה דבר פשוט, ונדרשת הכנה של קצת יותר מחודש על מנת להכין את הכלב לקראת הטיסה עצמה. בראש ובראשונה עליכם להכין את הכלב מבחינה בריאותית לטיסה, כך שתצטרכו לבצע בדיקות וחיסונים בהתאם להוראות במדינת היעד אליה אתם צפויים לטוס.


בנוסף עליכם לוודא כי קיימים ברשותכם כל המסמכים והאישורים הנדרשים על מנת שתוכלו להכניס את

הכלב שלכם למדינה. ההוראות והמסמכים משתנים ממדינה למדינה, ולכן חשוב מאוד לוודא כי אתם מקבלים את האישורים מכל מדינה אליה אתם צפויים להגיע ביחד עם החבר שלכם על ארבע.


דבר שלישי זה ההסתגלות של הכלב להישאר בכלוב סגור במשך כל מהלך הטיסה. תנסו להרגיל את הכלב בצורה איטית אך עקבית להישאר מספר שעות בתוך הכלוב שאותו אתם הולכים להביא ביחד אתכם לטיסה. אם הוא יכנס לכלוב בפעם הראשונה רק בטיסה זוהי יכולה להיות חוויה לא נעימה עבור הכלב.



אוכל לכלבים לפני הטיסה – על מה חשוב להקפיד?


חשוב מאוד להרגיל את הכלב לאוכל שאותו הוא צפוי לקבל במהלך הטיסה, זאת אומרת שאם הכלב שלכם רגיל לאוכל של הבית – הסיטואציה הזאת יכולה להיות בעייתית מאוד. מומלץ לרכוש לכלב אוכל לכלבים רטוב במעט על מנת שהוא יתעכל בצורה טובה במהלך הטיסה ולא יגרום לבעיות שונות.



לסיכום,

חשוב מאוד לוודא כי הכלב מגיב טוב לאוכל החדש עוד בטרם הטיסה, וההמלצה היא לבצע את הניסיון כבר שלושה חודשים או חודשיים בטרם הטיסה. כך תוכלו לוודא כי הכלב אכן אוהב את האוכל, והוא לא מגיב בצורה לא טובה לאוכל. כך תוכלו לדעת בצורה מקסימלית כי רכשתם אוכל לכלבים אשר יעזור לכלב שלכם לצלוח את הטיסה הקרובה ללא בעיות וללא נזקים.



107 צפיות
WHATAPP%20ICON_edited.png
bottom of page